Oto rodzaje strategii cenowych:
1. Strategia zbierania śmietanki.
2. Strategia cen prestiżowych.
3. Strategia penetracji.
4. Strategia ekspansywnego kształtowania cen.
5. Strategia prewencyjnego kształtowania cen.
6. Strategia cen eliminujących konkurentów.
Rachunek wyników jest zastawieniem przychodów z działalności gospodarczej i kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Stanowi on podstawę do ustalenia wyniku finansowego przedsięwzięcia w danym okresie.
Bilans jest dokumentem zawierającym wartości o zestawienia - na określony dzień - majątku przedsiębiorstwa - aktywów i źródeł jego finansowania - pasywów.
Aktywa dzielą się ogólnie na majątek trwały i majątek obrotowy.
Pasywa jako źródła finansowania majątku przedsiębiorstwa dzieli się na trzy podstawowe grupy:
- kapitały własne,
- kapitały obce,
- wynik finansowy.
1. Strategia zbierania śmietanki.
2. Strategia cen prestiżowych.
3. Strategia penetracji.
4. Strategia ekspansywnego kształtowania cen.
5. Strategia prewencyjnego kształtowania cen.
6. Strategia cen eliminujących konkurentów.
Rachunek wyników jest zastawieniem przychodów z działalności gospodarczej i kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Stanowi on podstawę do ustalenia wyniku finansowego przedsięwzięcia w danym okresie.
Bilans jest dokumentem zawierającym wartości o zestawienia - na określony dzień - majątku przedsiębiorstwa - aktywów i źródeł jego finansowania - pasywów.
Aktywa dzielą się ogólnie na majątek trwały i majątek obrotowy.
Pasywa jako źródła finansowania majątku przedsiębiorstwa dzieli się na trzy podstawowe grupy:
- kapitały własne,
- kapitały obce,
- wynik finansowy.
Nasza mikroplaneta dnia 12.01.2010r
Mastersi
.................................................................................................
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz