"Na dwa miesiące przed rozpoczęciem działalności gospodarczej" - wstępna analiza finansowa przedsięwzięcia. 12.01.2010



Oto rodzaje strategii cenowych:
1. Strategia zbierania śmietanki.
2. Strategia cen prestiżowych.
3. Strategia penetracji.
4. Strategia ekspansywnego kształtowania cen.
5. Strategia prewencyjnego kształtowania cen.
6. Strategia cen eliminujących konkurentów.

Rachunek wyników jest zastawieniem przychodów z działalności gospodarczej i kosztów prowadzenia działalności gospodarczej. Stanowi on podstawę do ustalenia wyniku finansowego przedsięwzięcia w danym okresie.

Bilans jest dokumentem zawierającym wartości o zestawienia - na określony dzień - majątku przedsiębiorstwa - aktywów i źródeł jego finansowania - pasywów.
Aktywa dzielą się ogólnie na majątek trwały i majątek obrotowy.
Pasywa jako źródła finansowania majątku przedsiębiorstwa dzieli się na trzy podstawowe grupy:
- kapitały własne,
- kapitały obce,
- wynik finansowy.


Nasza mikroplaneta dnia 12.01.2010r

Mastersi


.................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz