Etyczne zachowania w relacjach zawodowych. 04.05.2010r.

Polityka etyczna to zbiór zasad, według których prowadzisz swoją działalność.

Etyka zawodowa: słowo etyka oznacza ogół norm moralnych. Tradycje etyki zawodowej, szczególnie w odniesieniu do niektórych zawodów, sięgają czasów starożytnych. Zadaniem etyki zawodowej jest przede wszystkim regulowanie wzajemnych stosunków wewnątrz grupy zawodowej.

Etyka w miejscu pracy

W relacjach między pracodawcą, a pracownikami oraz między pracownikami powinny dominować uczciwość, odpowiedzialność, rzetelność, poszanowanie drugiej osoby oraz poszanowanie mienia.

Etyka w stosunkach w firmie- klient.

Przedsiębiorcy nierzetelni, posługujący się podstępem i fałszem, odniosą może duże korzyści, ale krótką metę. Ci natomiast, którzy planują działalność swojej firmy na długo, muszą jej renomę oprzeć na uczciwości i trosce o klienta.

Mastersi
..................................................................................................

2 komentarze:

  1. Na pewno takie zachowanie powinno być na odpowiednim poziomie gdyż wtedy od razu lepiej się pracuje w takiej firmie. Ja również u siebie zdecydowałam się na uruchomienie systemu CRM https://www.connecto.pl/crm-dla-malych-firm/ który moim zdaniem sprawdzi się praktycznie w każdym przedsiębiorstwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że etyka w biznesie powinna stanowić podstawową zasadę polityki prowadzonej przez każdą firmę. Chodzi tu zarówno o miejsce pracy, jak i w relacje klient - firma. W tych drugich pomóc może system Ready_™ CRM

    OdpowiedzUsuń