Koncepcja biznesu – zarządzanie sobą i określenie zakresu własnych obowiązków. 04.05.2010r.

Zanim zaczniesz kierować innymi ludźmi, musisz nauczyć się kierować samym sobą – swoją przyszłością, czasem i pieniędzmi. Gdy zechcesz pracować więcej niż musisz, oczywiście masz do tego prawo, ale możesz wykorzystać swój czas pracy w bardziej efektowny sposób.
EFEKTYWNOŚĆ to robienie właściwych rzeczy, a wydajność to robienie tego właściwie.
ORGANIZACJA CZASU: to po pierwsze efektywność, a po drugie wydajność. Organizacja czasu wywiera wpływ na Twoje zdrowie.
POLITYKA FIRMY:
Polityka firmy na ogół dotyczy trzech dziedzin: etyki, prawa i organizacji.
Polityka prawa dotyczy przestrzegania zasad ochrony zdrowia i bezpieczeństwa pracy, zasad rekrutacji pracowników i zasad wynagrodzenia.
Polityka organizacyjna dotyczy upowszechnienia dobrej praktyki i zapewnienia spójności. Administracja jest to kontrola papierów, która jest sprawa kluczową, jeśli nie chcesz utonąć w morzu listów, faktur i innych papierów.Księgowość.
Podstawowym jej sposobem organizacji ewidencji księgowej jest zapisywanie wydatków i przychodów.
W dziedzinie wydatków istnieją następujące kategorie:
- przelewy bankowe,
-karta kredytowa,
-gotówka.
Mastersi
................................................................................................

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarządzanie sobą przy zarządzaniu klientami to jest naprawdę nic. Jeśli mamy wielu klientów to warto jest się zdecydować na użycie systemów CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy które nam w tego typu działaniach znacznie pomogą. Klienta jest łatwo stracić lecz jego pozyskanie może trwać o wiele dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie wielkim odkryciem było wdrożenie systemu obsługi dokumentacji w mojej firmie. Jestem zdania, że soft https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ jest niezwykle ważny w tym procesie.

    OdpowiedzUsuń