Bartosz Wika

Cześć! Nazywam się Bartosz Wika i chodzę do klasy IIIc Publicznego Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie. Moja klasa jest naprawdę fajna. Nie mogę na nią zbytnio narzekać.


Ostatnio przeczytaną przeze mnie książką była chyba lektura- „Kamienie na szaniec” Aleksandra Kamińskiego. Opowiada o 3 harcerzach: „Alku”, „Rudym” i „Zośce”. Byli to ludzie działający w Szarych Szeregach, uczestnicy akcji sabotażowych i dywersyjnych. Książkę czytało się dość lekko i dla mnie była ciekawa.

















Moją pasją są ksiązki historyczne. Dosyć często czytam właśnie takie. Lubię też grać w piłkę nożną i pracować z komputerem.

Myślę, że mogę powiedzieć, że naprawdę dobry jestem w nauce. Osiągam dobre wyniki, a nie muszę się dużo uczyć- najwięcej faktów zapamiętuje z lekcji.

Komputera używam również dla rozrywki, przeglądając strony internetowe i grając w gry, ale też by śledzić na bieżąco zdarzenia, które rozgrywają się na świecie.

Pozdrawiam,
Bartek

.........................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz