Michał Olejniczak

Cześć!!!

Jestem Michał Olejniczak, mówią na mnie Olej. Chodzę do klasy IIIa Publicznego Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie.

Moją ulubioną książką jest powieść „Kamienie na szaniec” Aleksandra Kamińskiego. Opowiada ona o młodych ludziach w czasach II wojny światowej. Moją pasją jest majsterkowanie. Myślę, że jestem dobry w naprawianiu swojego roweru i większości zepsutych rzeczy w domu.

Moja mała miejscowość...

Łabędź origami wykonany przeze mnie

Sygnaturka zrobiona w programie Photoshop

Komputer najczęściej wykorzystuję do celów naukowych. W wolnym czasie gram na komputerze - gry MMORPG (najczęściej Maple Story i Metin) z innymi internautami, zawierając nowe znajomości. Poza tym lubię pisać z przyjaciółmi przez GG i odwiedzać portal Nasza-Klasa.

Pozdrawiam,
Michał

.........................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz