Dominika Cichocka





Cześć! Nazywam się Dominika.








Jestem uczennicą Publicznego Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie. Do szkoły uczęszcza 267 uczniów z terenu gminy Lubichowo... Chodzę do klasy III c.

Interesuję się sportem, w szczególności pływaniem, muzyką jak i tańcem nowoczesnym. Wolny czas spędzam w gronie moich najbliższych przyjaciół. Moją pasja są konie - jeżdżę konno.

W wolnym czasie oglądam różnego rodzaju filmy.

Najciekawszą książką, którą przeczytałam jest opowieść pt.” Oskar i pani Róża”.

Powieść "Oskar i pani Róża" opowiada o małym chłopcu chorym na białaczkę. Spotykamy go, kiedy wiadomo już, że umiera i że zostało mu tylko kilka dni życia. I nikt nie ma odwagi, by mu to powiedzieć.. Jedyną osobą, której Oskar ufa, i z którą ma odwagę rozmawiać o śmierci jest „ciocia” Róża. To jej pomysłem jest, by Oskar potraktował każdy dzień z tych, jakie mu pozostały, jak 10 lat życia; zaczyna też pisać listy do „wielce szanownego Pana Boga”, w którego nie wierzył ani on, ani jego rodzina. Jest to jedna z nielicznych książek, przy których płakałam na koniec.

Komputer mam w domu od paru lat. Internet podłączono mi kilka miesięcy temu. Wykorzystuję go między innymi do nauki, korzystam z różnego rodzaju encyklopedii internetowych.

Pozdrawiam, Dominika

.........................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz