Martyna Kaczmarek


Cześć! Nazywam się Martyna.
Mam 15 lat i chodzę do III klasy Publicznego Gimnazjum im. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego w Lubichowie.
W wolnych chwilach chwilach lubię oglądać filmy przygodowe, komedie romantyczne oraz horrory.

Często słucham muzyki pop i dance, a moją wielką pasją jest taniec.
Z przedmiotów szkolnych interesują mnie matematyka, biologia i chemia.


Od dzieciństwa zawsze bardzo lubiłam zwierzęta, dlatego teraz mam dwa psy i dwa koty. Lubię także czytać książki przygodowe i fantastyczno-przygodowe. Bardzo spodobała mi się powieść napisana przez nastolatka pt: „Eragon”.



Jednak książką, która zapadła w mojej pamięci jest powieść o zupełnie innej tematyce „Kamienie na szaniec” Aleksandra Kamińskiego. Ta książka jest dla mnie wyjątkowa, ponieważ uczy patriotyzmu. Jej bohaterzy byli zdolni oddać życie, aby móc w przyszłości żyć w wolnym kraju.


Komputer i internet najczęściej jest dla mnie źródłem nauki, a w wolnych chwilach to moja rozrywka.

Pozdrawiam, Martyna

.........................................................................................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz